Horari secretaria

Benvinguts a la secció de secretaria. Aquí podeu trobar totes les dades amb les gestions administratives i de funcionament de la nostra escola.

Horari de secretaria:
L’horari d’atenció és de 9:00h a 13:00h i de 15:00h a 18:30h.

Es poden posar en contacte amb nosaltres trucant al 937 835 710, enviant-nos un e-mail a info@escolaandersen.com o a través del formulari de la nostra pàgina de contacte fent click aquí.

Dossier informatiu

El Centre prepara cada any un dossier informatiu amb tota la informació necessària per al nou curs, 2022-2023.

Us el podeu descarregar fent click aquí.

ClickEdu

Clickedu és una plataforma escolar que engloba la gestió acadèmica i administrativa, un entorn virtual d’aprenentatge amb connexió a llibres digitals i continguts gratuïts, de gestió educativa i de documentació oficial, de comunicació entre els alumnes, el centre i les famílies i de gestió de l’aula i de tutories.

Equipament escolar

El Centre disposa d’àmplies aules per a tots els nivells d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria i els espais corresponents a Secretaria i aquells detinats a atendre els pares dels alumnes.

La nostra escola compta amb els equipaments necessaris per tal de poder oferir un ensenyament de qualitat.
Disposem de: Pati d’esbarjo, Biblioteca escolar, Gimnàs i vestidors, Laboratori, Sala menjador, Aula taller, Aules d’Informàtica, Aula d’acollida, Arxius, magatzem, Sala de professors.

Calendari escolar

El curs escolar 2023-2024 s'iniciarà el dia 6 de setembre de 2022 i finalitzarà el dia 21 de juny de 2023.

— Període de vacances escolars:

• 11 de setembre (dilluns): Diada de Catalunya
  • 12 d’octubre (dijous): Festa Nacional
  • 1 de novembre (dimecres): Dia de Tots Sants
  • 6 de desembre (dimecres): Dia de la Constitució
  • 8 de desembre (divendres): Dia de la Immaculada Concepció
  • Del 21 de desembre al 7 de gener: Vacances de Nadal
  • Del 23 de març a l'1 d’abril: Vacances de Setmana Santa
  • 1 de maig (dimecres): Dia del Treball

— Díes de lliure disposició*:

• Divendres 13 d’octubre de 2023
  • Dijous 7 de desembre de 2023
  • Dilluns 12 de febrer de 2024
  • Divendres 1 de març de 2024
  • Divendres 26 d'abril de 2024
  • Dilluns 20 de maig de 2024

*Dies festius de lliure disposició establerts en l’article 8.3 del DOGC.